Forum Daed Frontier Unofficial PL Forum Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
BROŃ

 
Odpowiedz do tematu    Forum Daed Frontier Unofficial PL Forum Strona Główna » Ekwipunek Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
BROŃ
Autor Wiadomość
Halb
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post BROŃ
W tym temacie znajduje się ogólny opis poszczególnych rodzajów uzbrojenia dostępnego w grze. Poszczególne kategorie zostaną w przyszłości opisane w odpowiednim subforum.

Temat o znaczeniu prędkości strzelania, przeładowywania i celności powstanie niebawem.


1. Broń biała (melee):
1.1. Ostrza (blades):
1.1.1. Noże (knifes)
1.1.2. Miecze (swords)
1.2. Broń obuchowa (blunt)
1.3. Piły łańcuchowe (chainsaws)

2. Pistolety (pistols)
2.1. Rewolwery (revolvers)
2.2. Pistolety samopowtarzalne (semi-automatics)

3. Karabiny (rifles)

4. Strzelby (shotguns)

5. Karabiny maszynowe (machine guns):
5.1. Pistolety maszynowe (sub-machine guns - smg)
5.2. Karabiny szturmowe (assault rifles)
5.3. Ciężkie karabiny maszynowe (heavy machine guns)

6. Granatniki (Explosives)



1. Broń biała (melee)

Broń biała służy do walki na najmniejszym dystansie, praktycznie bezpośredniej. Nie zużywa amunicji. Nie licząc pił łańcuchowych nie wytwarza hałasu przyciągającego przeciwników.

1.1. Ostrza (blades)

Ostrza dzielą się na noże (knifes - 1.1.1.) i miecze (swords - 1.1.2.). Noże mają większa szybkość ataku, ale zadają mniejsze obrażenia i mają krótszy zasięg. Wszystkie mają średnią celność (Average Accuracy) i bardzo wysoką szansę krytycznego trafienia (Very High Critical Chance).

1.2. Broń obuchowa (blunt)

Broń obuchowa praktycznie nie różni się od mieczy (szybkość ataku, celność i zasięg takie same) poza tym, że kilka najgorszych pod względem ilości zadawanych obrażeń egzemplarzy, ma tylko wysoką szansę na trafienie krytyczne (High Critical Chance) a nie bardzo wysoką.

1.3. Piły łańcuchowe (chainsaws)

Podstawową cechą pił mechanicznych jest to, że zadają 8.57 'ciosów' na sekundę (tyle samo co wszystkie poza ciężkimi karabiny maszynowe). Do tego nie zużywają amunicji i mają średnią celność oraz wysoką szansę na trafienie krytyczne (podczas gdy karabiny maszynowe wartości tych parametrów mają najwyżej niskie). Wywołują hałas o głośności równej pistoletom i karabinom (mimo że może się wydawać że jest on większy) <aczkolwiek wydaje mi się, że duża częstotliwość 'ciosów' piły sprawia że przyciągają one zombie skuteczniej>.

Dodatkowo dwa (z czterech istniejących) najsilniejsze modele pił: STEEL MS800 i Grinder zatrzymują atakowany cel przy każdym trafieniu tak jakby było ono krytyczne (powstrzymanie wszystkiego co przeciwnik robi, np. atak, ruch).

2. Pistolety (pistols)

Zaletami pistoletów jest to że amunicja do nich jest dość tania oraz to że razem z karabinami sa najcichszymi rodzajami uzbrojenia po broni białej (nie licząc oczywiście pił łańcuchowych). Pistolety popularne są w buildach hybrydowych, ponieważ z tej samej amunicji strzelać można z pistoletów maszynowych - smg (sub-machine guns). Wszystkie pistolety mają średnią celność (Average Accuracy).

2.1. Rewolwery (revolvers)

Mają małe pojemności magazynków: 5-9 pocisków oraz niską szybkość strzelania i przeładowywania ale za to bardzo wysoką szansę trafienia krytycznego (Very High Critical Chance)

2.2. Pistolety samopowtarzalne (semi-automatics)

Mają większe szybkości strzelania i przeładowywania oraz pojemności magazynków, niż rewolwery, ale tylko wysoką szansę na krytyczne trafienie. (High Critical Chance).


Ciąg dalszy później Wink


3. Karabiny (rifles)


4. Strzelby (shotguns)


5. Karabiny maszynowe (machine guns)

5.1. Pistolety maszynowe (sub-machine guns - smg)

5.2. Karabiny szturmowe (assault rifles)

5.3. Ciężkie karabiny maszynowe (heavy machine guns)


6. Granatniki (Explosives)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Halb dnia Pon 14:33, 02 Maj 2011, w całości zmieniany 3 razy
Pon 14:29, 02 Maj 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Daed Frontier Unofficial PL Forum Strona Główna » Ekwipunek Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin