Forum Daed Frontier Unofficial PL Forum Strona Główna
RejestracjaSzukajFAQUżytkownicyGrupyGalerieZaloguj
WSPÓŁCZYNNIKI POSTACI

 
Odpowiedz do tematu    Forum Daed Frontier Unofficial PL Forum Strona Główna » Informacje ogólne Zobacz poprzedni temat
Zobacz następny temat
WSPÓŁCZYNNIKI POSTACI
Autor Wiadomość
Halb
Administrator



Dołączył: 05 Mar 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Post WSPÓŁCZYNNIKI POSTACI
Każdą postać określa 6 atrybutów oraz 6 biegłości.
Przy każdym awansie postać otrzymuje po 5 punktów na rozwijanie każdej z tych grup współczynników.
Krytyczny (critical) poziom zdrowia sprawia że wszystkie atrybuty poza siłą i wytrzymałością zmniejszają się do 50%, aż do poprawienia stanu zdrowia przynajmniej na poważny (serious)!

1. Atrybuty - określają możliwości fizyczne postaci:

Strength - Siła

Współczynnik ten jest potrzebny aby móc korzystać z pewnych rodzajów uzbrojenia: pił mechanicznych, większości strzelb i ciężkich karabinów maszynowych oraz niektórych, pancerzy.

Endurance - Wytrzymałość

Od wytrzymałości zależą dwie ważne rzeczy: liczba punktów zdrowia oraz liczy punktów energii potrzebnej do biegu (ale nie jego prędkość - od tego jest agility - zwinność). Każdy punkt wytrzymałości daje dwa punkty życia (HP)

Agility - Zwinność

Od zwinności zależy jak szybko postać może się poruszać, co czyni ten współczynnik najważniejszym w grze. Każdy punkt zwinności zwiększa szybkość postaci o 1% ponad podstawową.

Energia potrzebna do biegu szybciej odnawia się gdy postać stoi w miejscu, a wolniej (ale też) gdy zwyczajnie idzie. Ani wytrzymałość ani zwinność nie przyśpiesza procentowego czasu odnawiania energii - tzn. niezależnie od wartości tych współczynników pełne odnowienie energii zajmuje około 28 sekund gdy postać stoi w miejscu. Oczywiście w tym czasie może odnowić się więcej punktów, jeśli postać ma wyższą wytrzymałość.

Accuracy - Celność

Celność, w połączeniu z analogicznym współczynnikiem każdej broni, określa maksymalny kąt rozrzutu ataku. Nie ma znaczenia w które miejsce na ekranie klikamy - wyznaczamy tylko kierunek ataku (kliknięcie przed lub za celem nie wpływa w żaden sposób na celność, nie licząc mogących z tego wynikać czysto ludzkich błędów w celowaniu). Z tego wynika również wniosek, że im bliżej strzelającego znajduje się cel, tym większe ma on szanse na trafienie.

Celność jest mało ważna dla osób walczących na małym dystansie, np. wręcz albo strzelbami.

Critical Hit - Trafienie krytyczne


Ten współczynnik, podobnie jak poprzedni, działa w połączeniu z analogicznym współczynnikiem każdej broni. Określają one jaka jest szansa zadania trafienia krytycznego, które daje 4,2 razy więcej obrażeń a także zatrzymuje i odrzuca do tyłu trafionego przeciwnika.

Ten współczynnik jest ogólnie bardzo przydatny, jednak trzeba pamiętać że strzelby i granatniki nie mogą zadawać krytycznych trafień.

Reloading - Przeładowywanie


Ostatni z atrybutów postaci wpływa na czas przeładowywania broni palnej (każdego rodzaju). W żaden sposób nie działa on przy walce wręcz. Każdy punkt tego współczynnika skraca czas przeładowania danej broni (różniący się od danego modelu) o 0,0136 sekundy (wydaje się że to niewiele, ale przy dużej szybkostrzelności broni nawet ułamki sekund mają znaczenie).

2. Biegłości
- określają umiejętności postaci w posługiwaniu się danym typem broni, oraz są wymagane do używania konkretnych modeli.

Do dokończenia Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Halb dnia Czw 15:19, 17 Mar 2011, w całości zmieniany 5 razy
Wto 15:24, 15 Mar 2011 Zobacz profil autora
Wizar
Nowy



Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

Post
"Nie ma znaczenia w które miejsce na ekranie klikamy" - Accuracy - Celność

Gdzieś na wiki w DF wyczytałem, że najlepiej jest mieć celownik między graczem a zedem, wtedy jest większe prawdopodobieństwo, że agresor oberwie kulkę.

P.S. Ale oczywiście nie mam pojęcia gdzie dokładnie tak pisało... :/
P.S.2 Po 50 poziomie dostaje się 1+ punkt a nie 5, a po, podajże 25 tylko 4+ pkt. do rozwoju. <- Też gdzieś to wyczytałem. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Czw 20:45, 14 Lip 2011 Zobacz profil autora
ShortShift
Nowy



Dołączył: 30 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wałbrzych

Post
to kijowo czytales ja mam 55lvl i od 51 dostajesz 1 pkt w lewa strone i 2 pkt w bronie.. do 50lvla 5/5

Normalnie nie musisz namierzac zeda celownikiem wystarczy ze przesuniesz celownik tak aby zed byl na lini strzalu celownik nie okresla odleglosci itp a jedynie kierunek strzelania


Post został pochwalony 1 raz
Czw 22:31, 14 Lip 2011 Zobacz profil autora
Capt Slav
Nowy



Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

Post
dokładnie...i jeszcze jedna uwaga inaczej się ma w stosunku rifles a pistols


Post został pochwalony 0 razy
Pią 16:39, 15 Lip 2011 Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:    
Odpowiedz do tematu    Forum Daed Frontier Unofficial PL Forum Strona Główna » Informacje ogólne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do: 
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Design by Freestyle XL / Music Lyrics.
Regulamin